tisdag 15 juli 2008

Några bilder till

Bara ett fåtal inspirationsbilder har tillkommit på senare tid. Orsakerna är semester samt kraschade datorer. Nu kommer jag inte åt mina privata hårddiskar så detta är bara vad jag snubblat över när jag använt min jobbdator. Dessa såg jag på bloggen "Huset Fullt". Observera att det är "våra" sovrumsfärger. Jag borde alltså snarast köpa något randigt och något blommigt tyg, vilka bägge går i brunt, till nya kuddfodral. Kruxet är bara att det är svårt att hitta sådana tyger med bruna mönster. Jag har försökt tidigare. Det finns dock ett tyg med bruna ränder på naturvit botten på Olssons. Och en gång i tiden fanns ett tyg med bruna rosor hos en av postorderfirmorna; Ellos, Haléns eller Josefssons. Men när jag skulle slå till så var det slut. Kanske dyker det upp igen en dag? Ett olivträd eller två skulle också bidra till rätt look i sovrummet - se bara på bilden. Vitmålat trägolv får man dock vänta på tills man bor i något som man äger. Tills vidare så får det hyrda bruna parkettgolvet duga...

Inga kommentarer: