måndag 23 juni 2008

Fler bilder - allt från sänghimmel till luciatåg

Jag gjorde ett besök på "IN MY CARPORT" blogg och fick en massa inspiration. Här är en samling bilder som jag lånat från bloggen.

Sänghimmeln behöver inte sitta ovanför sängen! Här en fåtölj med sänghimmel...


























Ljusslinga i gardinstången. Något för nästa jul?

























Inspiration till ev egna väggmålningar i framtiden?


















Tallrikshyllan kan även användas som ........ tallrikshylla!






























Gulligt julpynt!
























Garderob med "förhänge":













Fler bilder för väggmålningsinspiration:













Fönsterluckor är snyggt !! (Kan köpas bruna och målas vita...)


























Mera väggmålningsinspiration:























Sänghimmel över ....... fåtöljen!


























Ännu mera väggmålning. (Förstår ej hur jag lyckades få till denna oordning bland bilderna...)

































Kyrkbänkar kan vara både snygga och praktiska...




Ytterligare en fönsterlucka.









Blomlåda inomhus, varför inte?
Världens (?) snyggaste fågelholk!






































Dessa bilder har jag alltså lånat från IN MY CARPORT blogg.

1 kommentar:

josieBgood sa...

Hejsan!
Jag är en vilt främmande person som googlade fönsterluckor. Hamnade hos dig i din fina blogg. Undrar var du inhandlat dina?

Mvh